Well now look, at what we have become, we are only human

Med ett Grått nytt hår välkomnar vi år 2013! Jag ser faktiskt fram emot det riktigt mycket, tror det kommer bli bra. En ny start, en chans för oss alla att gå vidare på riktigt. År 2012 har varit en bergochdalbana och jag har bestämt att den ska sluta på topp. Så hur påbörjade jag detta fantastiska år? Sängen med Gossip girl, perfekt start om jag får säga det själv. Jag vill också gå runt i fina långklänningar på tillställningar, vill dock kanske inte ha lika mycket drama som de har i sina liv i mitt liv. Imorgon spice:ar jag upp min vardag och 2013 ytterligare, då ger jag mig på pluggböckerna! Ojoj, får allt ta och lugna ner mig lite snart. Gott nytt år i alla fall, förhoppningsvis lär jag också förbättra mig lite på bloggfronten, men det kan vara 2013-adrenalinet som talar! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0