3. En bild på din(a) bästa vän(ner)

Jag har turen att ha funnit helt underbara människor som jag inte skulle kunna tänka mig ett liv utan,
 
Lisa, min sambo, som får höra mig gnälla på allt från gula tapeter och bruna skinnsoffor (läs vårt vardagsrum) till betydande problem, skratta till knasiga kvällar med en spiderman eller gånger vi båda verkar ha IQ = 0. Tröst när det är jobbigt, och någon när det känns ensamt då du nästan alltid bara är några meter bort. Inte bara en sambo, en fantastisk vän, en bästa vän. 
 
Moa, nästan som min syster. Har varit vid varandras sidor under en lång tid och jag skulle gå genom eld och vatten för dig. Så många minnen, allt från stalking (framför killars hus vi gillade när vi var små) till norgedepression och Stockholmresor som spårar. Min fina.
 
Patricja, min syster. Vad är en bästa vän om inte du? Vad som än händer så finns vi där för varandra, det är alltid du och jag. Mycket har vi fått gå igenom tillsammans, men allt har varit lättare med dig vid min sida. Den underbaraste människan på denna jord helt klart.
 
Frugorna: Bea, Lisa, Lovisa, Lisa, ni är förevigt fast med mig. Until death do us apart! Ni är trygghet, ni är hem, ni är utspridda över hela Sverige och den bästa studen är då vi är samlade.
 
Sanna och Emma, det är inte klokt att jag bara känt er i ungefär 1.5 år. På något sätt sa det bara klick. Stockholmstjejen möter de två östgötarna och det kunde inte gå bättre. Ni får varje dag att kännas som den bästa. Önskar bara att Emma alltid kunde vara hos oss i Linkan. Bästa brudar. 
 
Vad vore jag utan er? I adore you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0