Jag slopade mattan

Ne ni, det fick bli den gamla designen igen i brist på tid för att fixa annat. Den känns däremot som ny nu, himla bra taktik av mig. Igår kom jag hem från en underbar weekend-resa med min finfina vän Moa. Det är inte klokt vad mycket vi varit med om tillsammans. I elva år har du funnits vid min sida, det är mer än halva min livstid. Vi pratade om allt som vi gjort och det mesta skrattade vi åt. Tänkte göra ett inlägg med bilder från vår Köpenhamnresa.
 
Idag firades tekoppen, warm mama, pms-tjejen vid namnet Sanna. 22 jordsnurr blev hon. Denna tjej är sjuk i huvudet, lika sjuk i huvudet som mig. Vi får dras med varandra dagarna i enda och det är jag väldigt glad för, för hon är dessutom ett riktigt lyckopiller. Jag och Kasper slängde ihop en kladdkaka (läs: bakade med kärlek) igår som jag tog med till henne, det är det bak man hinner med som student. Den såg ut som en soppa men alla åt av den och sa att den var god (vågar inte riktigt tro på det, ni ser ju bilden nedan..)
Sanna verkade nöjd för det, det fanns ju andra alternativ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0