Verkligen

Jag önskar att du hade en hjärna.. och ett hjärta, toppat med ett samvete.
 
Min 6-åriga lillebror kom igår hem från sin pappa med en HTC-mobil som han fått, vilket jag tyckte var helt absurt med tanke på hans ålder. Inte nog med det var den fullproppad med puss och bikinibilder på hans pappa och nya tjej och det enda jag tänker är varken jag, eller någon i min familj vill se detta vilket är lätt hänt när Kasper stoltserar med sin nya telefon. Vad tänker han på när han väljer att lägga in sådana bilder samt att ha en bakgrundsbild på dem tillsammans från när de var i Afrika, under otroheten och sedan skicka hem den hit. Som uppgjort för att det är vi som ska se det. Men säg någon gång han tänkt på våra känslor? Jävla idiot. 11 bortslösade år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0