It's wednesday

Här sitter jag i mörkret, vaken alldeles för sent, stupied me som börjar se på en serie, One tree hill. Känner jag mig rätt så kommer det nog bli fler sena kvällar tills jag sett klart alla avsnitt, jobbigt läge att jag har säsong 6 och 7 kvar. Egentligen klagar jag inte.
Idag har jag haft en kul onsdag. Agerade flytthjälp till Johan och hans flickvän i Nyköping och han hjälpte mig med min jakt efter den lila grodan. Nu kan vi utesluta Norrköpings leksaksaffärer, Nyköping och Tropikariet i Kolmården. Sedan svängde jag förbi Stigtomta och hälsade på familjen Berndt vilket alltid är lika trevligt! :)
Väl hemma bokade jag en resa till Smålandsstenar, så snart får jag hälsa på min kära vän Mathilda!

Kommentarer
Postat av: anne

:)

2012-01-05 @ 09:04:54
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0