Tummen upp

Tomt här hemma utan Kasper som är i Björnliden! Ingen liten buse som stör mig hela tiden i mitt pluggande, ingen liten buse som springer in till mig och säger att Gabba gabba (mitt favoritbarnprogram) är på tv, ingen som vill leka med mig dygnet runt. Fast å andra sidan har jag kunnat sitta hemma och tentaplugga nu. Har nog suttit i 8-12 h varje dag nu sedan i måndags. Min rumpa gör ont. Det kan dock bero på att jag spelade handboll igår, det var nog 2.5 år sedan jag sist höll i en handboll och herregud vad kul det var. Är glad att jag hållt igång och sprungit ganska mkt för konditionen var helt okej ändå! Längtar redan till nästa tisdag!
Igår var alla <3 dag och den tillbringade jag med alla mina kärlekar, böckerna, lisa, mat och till sist handboll. Himla bra dag! Och har man ingen pojkvän att skämma bort så kommer ju mamsen på andra plats, och hon fick både blommor och godis. (Eftersom hon inte gillar godis så fick jag det, väldigt bra plan)

Kommentarer
Postat av: anne

Lakritsgodis hade du kunnat få skicka till mig också! ;)

2012-02-16 @ 20:40:22
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0