In the ghetto

Lisa och Cathrine ska se på Shutter Island:
C: Usch, jag tycker den är så himla läskig.
L: Ja, jag vet jag med!
C: Det är ju tur att jag har Björnis som kan beskydda mig!
L: Tack för att du känner dig tryggare med en värmeflaska än med mig.
När vi flyttar, då tycker jag vi ska ha Björnisar överallt, precis som här hemma. Jag bor tydligen i ett farligt område. Idag när vi vaknade och tittade ut genom fönstret så hade någon totalt förstört en av Lisas sidobackspeglar, men också punkterat ett däck. Inte okej någonstans!
Se upp, hon har en pannlampa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Love love love <3

2012-02-07 @ 22:24:10
Postat av: Lovisa

Världens bästa tjejer som är extremt saknade!

2012-02-09 @ 08:03:33
Postat av: Roach20Rena

Composing a term paper yourself can be a good try. Nevertheless, it does not mean that your academic paper can be well written. Turn to the <a href="http://www.bestwritingservice.com/writing-service1.html">writing service</a> to be sure that any academic papers you order are errorless!

2012-02-18 @ 12:40:15
URL: http://www.bestwritingservice.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0