Uppe med tuppen

Klockan är 9 och jag har redan varit vaken i 3 timmar, tänkte att man skulle försöka få någonting gjort så här på morgonkvisten men allt jag fått gjort är att äta en tre-timmars frukost. Vaknade upp och var jättehungrig så blev storfrukost, äggröra, färsk fralla, fil och flingor för att sedan avsluta med en chokladboll och kexchoklad haha. Insåg även att jag verkligen är sämst på att göra kaffe. Det var lättare tider när man bara tryckte på espressomaskinens knapp och den skötte allt. Hur svårt kan det vara undrar jag?

Igår handlade jag inför vintern, tre par höst/vinterskorär inte dåligt, varma tröjor, så nu fattas bara jackan som jag inte kan bestämma mig för. Tydligen så klär jag mig "mysigt", det säger ganska många men hösten ska vara mysigt klädd tycker jag. Träffade även Evelina hela tre gånger vilket var kul eftersom hon numera bor i Jönköping. Senare åkte jag in till Linköping och såg på Arreat Summit med Tobbe, väldigt bra jobbat tycker jag allt!

Ne ni, dags att sätta igång. Senare ska jag träffa Lisa som lite spontant kom hem från Umeå igår, och ikväll är det födelsedagsfest. Kommer nog även sitta och montera lite med mamma, gick inte så bra igår. Tre tjejer försöker montera en skänk som ska vara färdig på 1 h, vi är inne på timme 5. Alla svär. Mamma säger gång på gång, jag ska aldrig mer köpa något från Jysk haha.


Kommentarer
Postat av: amanda

tack tack :D men jag är inte gravid på bilden haha ;D

2011-09-25 @ 19:49:08
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0