Over and out

Här sitter jag, en torsdag klockan 15 och äter blåbärspaj. Vaktar busbarnen med ett öga som också fått paj medan mamma klipper sig. Annars har jag hunnit städa röran i rummet och åkt skateboard med brorsan, snacka om torsdagslyx att vara ledig. I måndags presenterade jag och min grupp vår uppsats och när det var klart var det bara att kötta tentaplugg, det var dock inte det lättaste när man var trött, sjuk och stressad till max. Har nog aldrig i hela mitt liv varit så oförberedd som jag var till tentan igår. Det ska bli spännande att få se resultatet. Kvällen fortsätter i dagens spår, en riktig återhämtardag. Film, ansiktsmask och ja, hela rubbet. Lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0