Hosta inte

Två veckors nolle-p är nu slut och passande nog har man blivit sjuk. Kan inte säga att jag känner mig jättepepp för att skriva en tenta som jag knappt hunnit lägga ner någon tid på till att plugga, och just nu vill jag bara sova, faktiskt. De flesta har nog blivit lite småsjuka och på vår förra föreläsning kunde man höra alla hosta i kanon, så då fick vår lärare nog och sa: "Nej, nu får ni sluta hosta. Det går faktiskt att hålla in det, bara att svälja".... och fortsatte att prata om det i fem minuter. Så idag på seminaret så satt jag och höll in mina hostningar tills jag blev en tomat och tårarna bara rann ner för mina kinder. Vet inte vad som är bäst, hosta och störa eller se allmänt störd ut? Jag kommer nog att hosta i fortsättningen. En klasskompis var orolig att jag grät över att jag var så missnöjd över vår presentation på seminariet haha. Igår var la grande finale och det var partaj enda till soluppgången. Nej ni, åter till tentapluggandet. Funderar lite på var jag ska sova, har ju burit runt på allt jag äger i Linköping och idag fick jag hem allt. Min säng är överfull av grejer, golvet ser ut som ett bombnedslag, ne ni, jag hatar att packa upp. Jag lånar din säng inatt syrran!


Kommentarer
Postat av: patricja

låna på du :) Men stöka inte ner. mohaha.

2011-09-05 @ 21:15:29
URL: http://patriicja.blogg.se/
Postat av: Räddaren i nöden

Kul föreläsare som säger att man ska hålla det inne och att du sen gjorde det så att du grät ;)

2011-09-05 @ 21:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0