7 days

En riktigt bra vecka och den fortsätter. Förra helgen var lite längre än vanligt och det behövdes, hann med en tacokväll med ett härligt gäng, vi har numera startat gruppen spelberoende, och imorgon kör vi igen och tar vi fram "med andra ord". Dessutom var kära Lovisa och tillbringade en kväll med mig, matlagning, otroligt bra trots det att vi är studenter som bor hemma och inte fått in matlagningsvanan ännu haha. Sedan även en tur i Sörping som förflyttat sig till medeltiden, slutade med att vi stank rök och korv. Så vi köpte med oss lite gott och såg film och pratade ikapp mest. De resterande två lediga dagarna kan man tro att jag pluggade, men nej, motivationen var inte på topp, istället pysslade jag med fotoalbum. Inte heller veckodagarna har man hunnit plugga. Efter så pass lång ledighet och så pass lång tid utan Frida var vi tvugna att en riktig fettokväll tillsammans, det är så vi tar igen förlorad tid. Beställa hem pizza och ha muffins i ugnen samtidigt är vår refräng. Igår var det utgång med klassen som stod på schemat, platens som tydligen ska vara till för fjortisar men det märkte vi inte av, haha. Idag kom jag hem, och då gick det ju inte att motstå att leka med flygplan med Kasper. Tills läggdags såklart, så nu kan jag plugga. Det går väl sådär.. Vi taggar seminarium..

Dåligt med bilder, sry!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GMums vad gott jag luktade i söndags när jag vaknade, jag säger bara, rök-lukten är pricken över i:et ;) (Min poncho luktar fortfarande!!!)

2011-09-16 @ 17:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0