Random

Då är vi inne på kurs 3 denna termin och förhoppningsvis kanske denna blir lite lugnare och att jag hinner uppdatera lite mer här. Vet inte om fallet kommer bli så dock, igår trodde jag att jag hamnat i fel föreläsningssal när han pratade på och jag fattade noll. Har varit fullt upp verkligen på alla plan så idag blir det en riktig slapparkväll hemma med Kasper. Hyra film, buffé av gott och sleepover i hans nya rum som jag och mamma tapetserat i veckan (mamma tapetserade, jag höll upp tapeten så den inte skulle klibba fast fel, väldigt bra jobb av mig.. haha). Idag har även jag och Ester tagit oss ut i Rydskogen i ryd, med varm oboy i termos, bullar och chokladbollar. Vi satte oss på en bänk precis vid löparspåret och fick många suktande blickar av de förbispringande. Här kommer lite bilder från lite olika dagar under den senaste veckan.

Badhuset med världens bästa busungar.

Maskeradbal. Masken gjorde jag själv!
Bullbak med lille plutten. Räddisan och ägget. Förklädena gav oss nya namn.


Kommentarer
Postat av: patricja

<3

2011-10-14 @ 18:00:03
Postat av: anne

Så vacker du är på "maskeradbilden" ! :)

2011-10-21 @ 21:23:37
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Ja.



Vacker är du ju alltid, men extravacker på denna!

2011-10-21 @ 21:24:02
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0