Home

Idag har jag haft en riktig hemma-dag. Har varit väldigt stressad på sistone så kände att jag behövde det, inte nog med att den nya kursen jag läser nu är jättesvår så är tankarna hela tiden på annat håll när saker och ting tydligen aldrig vill lugna ner sig. Idag åkte jag och Kasper på en liten cykelutflykt som avslutades hemma med varm oboy och kex, ikväll ska jag åka hem till min syster så ska vi se på Idol tillsammans och även plugga lite (antagligen inte). Ska nog faktiskt åka nu och köpa en marabou cookies and cream, favvon! Ne, nu blev det nästan bråttom! Pusss


Kommentarer
Postat av: patricja

klart vi ska plugga. Jag ska lära dit allt jag kan :)

2011-10-21 @ 19:52:58
Postat av: anne

Det är bra att ha syskon, speciellt storasystrar- de är fenomenala!

2011-10-21 @ 21:24:59
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0