Dancing in the dark

Idag klev jag upp halvsex och drömde nog fortfarande när jag steg upp. Det märks verkligen att det är höst för jag är trött hela tiden. Gick till bussen, sov hela vägen, gick till tåget som stod på plats, sov hela vägen, och så sista bussen till skolan, ja en liten powernap där med hann jag. Där fick ni även en inblick i hur mina dagar ser ut, himla mycket pendlande. Men totalt kan man väl räkna det som 15 minuter då resterande tid är sovtid.. inte pluggtid. Lyckligtvis fick jag lite gjort i skolan. Tanken var att jag även skulle få lite gjort hemma. Köpte lite gott som skulle motivera mig, men har man suttit en timme utan att få något gjort är regeln sluta plugga för du kommer inte få något gjort. Så ska nog lägga mig och se en film som jag kan somna till!

Min kväll.

Hade en riktigt rolig helg. En kväll hos min syster, med massa prat och popcorn. Vi tryckte nog i oss två påsar på en halvtimme. Lördagen tillbringade jag i Linköping, spex och dans. Haha, det var riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0