Det finns en anledning till att jag ej bowlar

Idag åkte jag, mamma, patricja, fredrik och kasper till bowlinghallen för att köra en runda. Mamma bara slängde ur sig strikes medan mina mest hamnade i rännan. Slutade med att jag körde på Kaspers bana med skydd för rännorna, och helt plötsligt hade jag mycket roligare. Blev även en god lunch där. Patricja hade med sig sin dator hem denna helg där hon har Sims installerat med så idag efter bowlandet fastnade jag framför denna. Kommer ihåg när man var mindre och timmarna bara flög förbi framför sims, kände mig lika oproduktiv idag då jag egentligen skulle pluggat. Under tiden skapades denna vackra pumpa!

Igår stängde jag biblioteket i Linköping och sedan åt jag och ytterligare några i klassen god mat ute till livemusik på platå. Riktigt trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0