Five days to tenta

Tror jag fått plattrumpa och gått upp några kilo eftersom det enda jag gör om dagarna är sitter! Från att klockan är 6-20 rör jag mig bara till och från bussen, och därefter sitter jag och pluggar, hela dagen. Vi får inte glömma att jag faktiskt också går till studentköket och värmer min mat, och sedan går jag tillbaka till min plats igen. Igår blev vi klara med kära Intertrade AB-bokföringen o bokslutet! Ni anar inte lyckan man kände när man såg att det stog OK på kassaflödesanalysen, det är lycka på riktigt efter 2 dagars arbete med att få den att stämma. Äntligen har jag tid till att tentaplugga, så det blir både att öppna och stänga biblioteket de närmsta dagarna. Ne ni, förlåt för denna dystra stämning jag tillför i bloggen. Nåt kul? Såg en kändis idag, en radiopratare från Linköping, coolt? Jag stod upp lite för tidigt på tåget utan att hålla mig fast och ramlade! Har ätit god sallad idag på stan med Emma, hittat finaste inredningaffären och fått ett flertal snilleblixtrar, dagens bästa tror jag faktiskt!

Kommentarer
Postat av: anne

Jag stod bredvid Barbro Westerberg (riksdagskvinna) och Lena Smedaas (TV-kvinna) idag, men det var väl inte så häftigt med gamla tanter. ;)

2011-11-10 @ 20:19:22
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0