Lördagsmys

En dag med mig själv kan se ut såhär. Jag vaknar, sent för ovanlighetens skull (9.30), jag går in på tv4play där jag hittar mitt nya favoritprogram, Extreme makeover weightloose, människor som väger över 200 kg som försöker bli smala på ett år, gråter till varje avsnitt. Sedan tar jag upp mina böcker, försöker plugga lite matte. Mamma går till jobbet. Jag går ut och springer i 1 h i solljus. Försöker få hit någon som vill leka med mig utan resultat. Så poppis var man idag. Så jag städar istället köket, hallen och vardagsrummet. Moppade t.o.m. då har man städat på riktigt. Känner mig fortfarade rastlös. Sätter mig framför tvn, ser ett vampirediaries avsnitt. 4 timmar senare hittar jag en hemsida på internet där jag kollat på 5 avsnitt till, en godispåse samt lite benochjerrysglass har jag förbrukat!
'
Wouldn't life be perfect if, Monday mornings were fun, junk food didn't make you fat, girls didn't cause drama, boys were'nt so confusing, nothing was regrettable, you didn't ever lose the people you love, friendships didn't fade, and goodbyes only meant till tomorrow."

Kommentarer
Postat av: anne

Åt du allt det där godiset själv? Eller har du en handboll i påsen? ;)

2011-11-20 @ 21:09:07
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0