Väntar...

Ne nu tycker jag faktiskt att min familj får komma hem. Här har man gjort en jättegod lax-och skaldjurssoppa OCH bakat bröd till men inte kommer någon för det. Bordet är dukat och ljusen är tända, jag är hungrig och det är lite väl tomt runt bordet. Jag väntar i 10 minuter till, sedan tycker jag faktiskt att jag får börja.. Ikväll har jag bestämt att jag vill se Elf! Den har jag längtat efter! Har haft en busy-vecka, mycket matte, overallsfixnings och pizzakväll med Emma och Frida, Lisa kom hem från Umeå så då träffades vi tjejer och lagade världens godaste skaldjurspasta hos Lisa, massa prat, massage och sleepover! Ne ni, nu börjar mitt tålamod ta slut. Maten kallnar faktiskt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0