Sista november

Moa är här för att stanna.. en månad i alla fall! Rekord! Ikväll har vi catchat upp! Älskar när Moa är hemma, finns nog ingen som känner mig så bra som hon. Jobbigt bara att hon måste upptäcka världen hela tiden. Inte avundsjuk alls, gillar att sitta o plugga i vinterrusket isället för att vara på en varm strand. Kasper hade bakat tårta som vi fick äta, Moa är laktosintolerat så jag fick två bitar, lyllos mig, dock smakade den av någon konstigt anledning lite fisk? Bara att äta och se glad ut! Imorgon är det första december, nästan så man borde gå och lägga sig med en gång då det blir en tidig uppgång, julkalendern kl. 07.15 får vi inte missa! Jag tror på julkalendern iår! Det är nog precis vad jag ska göra nu, somna till en film. Kanske vaknar man upp till att det snöar? Känns lite så. Hoppas dock inte på det, bussarna och tågen får gärna åka som de ska fram till den 21 december, då behöver jag inte pendla längre. Då, kl 12.00 får det börja snöa för min del! Och vi får en vit jul.. PERFEKT!
En regning dag för några år sedan. Vi var redo.
Ett tag var fiolerna våra bästa vänner.
Kan vara världshistoriens fulaste bild, men den bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0