Alla helgons dag

En riktigt mysig helg har det varit. I lördags tog jag och mamma en sväng förbi kyrkogården och tände lite ljus på pappas grav, måste säga att det var himla vacker stämning där, med alla människor och ljus som lyste överallt! Kvällen tillbringade jag i centrum, Kimstad centrum, där vi firade kära Amanda Israelsson som fyllt år! Sedan har vi även fått en besökande katt här hemma. Varje morgon när man öppnar dörren springer den in och strör runt lite i huset och sedan går den ut igen. Ibland även flera gånger om dagen lyckas han smita in. En av grannarnas katter, men han är jättevälkommen hit med!

Kommentarer
Postat av: anne

Ta katten!!! Det hade jag gjort!!! ;)



Visst är det finns på kyrkogårdarna till Allhelgonhelgen; M ville aldrig gå hem när han var liten när vi var och tände ljus på min pappas grav.

2011-11-09 @ 20:51:03
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: lisen / ägare av katten ;)

haha! det där visste jag inte..



katten är inte en han utan en hon, och hon heter siw ;) tur att ni tycker det är okej iaf, då har hon ju ett andra hem kan man säga! :) hihi

2011-11-10 @ 04:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0