Walking all day long

Hej och välkomna till världen tråkigaste dag, ja idag alltså. Idag har jag inte haft något inplanerat vilket har inneburit att jag bara strött runt och runt och runt. Tog mig en härlig sovmorgon till halv 11, struntade i gymmet trots att jag försökte ta mig dit två gånger, men jag klarar helt enkelt inte att gå dit själv, gör ett nytt försök imorgon eftersom Lisa och Bea inte kan då heller. Istället har jag tagit mig tre härliga promenader, två av dem själv och en med Bea. Jag har även städat köket och försökt få bort alla myror som mystiskt nog är överallt men kommer från ingenstans, jag misslyckades, vi har nu 50-100 husdjur. Jag har städat på vår altan, och ett av förråden samt putsat vår grill. Mamma blev glad i alla fall. Men ja, man hör att jag inte haft så mycket att göra kanske? Sist jag hade en sådan dag fick jag för mig att färga håret till chokladbrunt, visade sig att jag redan har den hårfärgen eftersom det INTE blev någon skillnad alls, får väl prova nåt dramatiskare nästa gång. Kan även meddela er att jag har varit ren i sex dagar, är alltså inne på nyttiga dag sex och de senaste två dagarna har jag inte kännt något sug alls efter nåt sött, så tummen upp för mig. Tänkte bjuda er på några bilder från de senaste veckorna som inte kommit upp här!:)

Tacokväll at Kickis nya lya! Trång hall.

Flyttainpresenter såklart!


Jag och Kasper ville baka kakor men ingredienserna bara saknades så vi imporviserade ihop dessa skönheter.

..och så lite valborgsbilder. Grillmys hemma hos Lovisa! Grillmästaren Josse på bild.

På bilden ser ni min-beas och lisas gigantiska 30-kronorsflintastek bredvid en liten skitkorv.


Och så fick man ett härligt brev/paket med.

Sedan hamnade tjejen med två pekfinger, Bill och Bull i Söderköping på nåt partaj. Taggade tjejer i soffan.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vår picknick då:0?

2011-05-24 @ 09:30:39
Postat av: Cathrine

Den kommer i ett eget inlägg pumpkin, min mobil är konstig dock så jag får inte in bilderna i datan!

2011-05-24 @ 11:23:27
URL: http://actti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0