Ramunder HK, reunion

Dagen började i nostalgins tecken, 7.30, mördartid, lördag morgon skulle laget samlas utanför sporthallen. Inte för att åka och spela match utan för att åka på spa i Västervik. Så dit åkte vi, ett gäng på 18 tjejer, för första gången utan tränare som vägledde oss. Men det gick bra ändå, vi fick vårt bubbelbad, våra frukter och vår buffé och inte spatallrik som de först ville ge oss. Vi var mycket nöjda, och efter 3 h bubbelbad, 30 min ansiktsmassage och god glass i hamnen somnade jag och Moa gott i bilen, man var alldeles avslappnad och helt slut.


På kvällen samlades vi åter igen för en trerättersmiddag i SOK-stugan i Söderköping som våra tränare slitit med under tiden vi varit på spa. En riktig rolig och mysigkväll där vi blickade tillbaka på en helt underbar tid tillsammans.

...och såklart en lagbild!


Kommentarer
Postat av: anne

Det är alltid kul att träffas ett gammalt gäng så där! :)

2011-05-17 @ 21:03:29
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: amanda

jag kopierade lagfotot, jag hoppas du inte slår mig för det :P

2011-05-26 @ 08:33:12
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0