En vecka

God kväll. Nu var det ca en vecka sedan sist och oj vad jag har hunnit med saker. Förstår inte sedan jag kom hem från Asien har varit stressad, fast jag inte går i skolan eller arbetar. Har haft EN sovmorgon på dessa tre veckor. Jag har tränat som en galning med Bea och Lisa och magrutorna bara växer fram. (???). Jag har varit i Stigis. Sett på bio med Matte samt haft lust att slå sönder hans tv-spel. Jag har varit på IKEA med Bea och Lovisa och hängt på blomaffärer i 100 år med mamma. Jag har matat änderna med Kasper och partajat med snygga vänner. Jag har ätit på Max hamburgare och på Pizzahut. Idag har jag lämnat Kasper på dagis, planterat blommor på min pappas grav, besökt Amanda och Neliah, hämtat Kasper, lagat fredagsmat, ätit glass och gjort en maskroskrans. Snart ska jag åka till Norrköping och hämta hem Moa, oj vad jag har saknar henne, nu har vi inte träffats på 3 månader. Och imorgon, då ska handbollslaget återförenas och åka på spa!

Träning på hög nivå, och tjejer kan faktiskt göra två saker samtidigt.

Beauty.

Fika på IKEA. Bulle och kaffe i vinglas för 5 kr, som att va i thailand minus kanelbullen.

Mata bebisänder för att sedan slappa i Ulla och Ingemars hamock.

Pizzahutbuffé.

Min fina Lisa. Här väntade vi på Bea som kommer "snart".

Trion. Efter tre veckor hemma ser vi ut som tre bleka fiskar.


Kommentarer
Postat av: anne

Jaaa, är man efterfrågad, så är man! :)

2011-05-14 @ 09:52:19
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0