Rik på enkronor

En vecka senare och jag känner att jag har landat. Har hunnit fira Patricja som fyllt 22 år, träffat människor jag saknat, äta smörgåstårta, firat valborg med fina vänner, äta upp chokladen jag köpt, få mitt rum att se ut som att det varit jordbävning, ätit stuvade makaroner m Bea, deklarerat x2, ätit på Smultronstället och konfekthörnan, och lekt m Kasper en hel dag. Men nu är det dags att ta tag i mitt liv, jag börjar med att städa min garderob och imorgon ska jag, Lisa och korv-Bea och skaffa gymkort. Det behöver nog min kropp som inte rört sig särkilt mycket den senaste tiden, eller jag och Bea sprang 20 m i uppförsbacke till bussen efter att hon klippt sig. Det var det jobbigaste jag varit med om, vi gav upp, missade bussen och gick till Mcdonald's istället. Värt! Kul att jag hade den bästa konditionen jag haft innan jag åkte, och kommer hem med ingen. Har även lyckats få inflammation i mina axlar sedan resan och det är inte den mest underbara känsla jag upplevt.

Rik på enkronor eftersom Kasper vill byta bort sina sparade enkronor mot lappar numera, snäll som man är byter man och har nu en plånbok som väger alldeles för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0