What you didn't know

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En tekopp, just nu orkar jag inte sträcka ut min hand mer än vad jag behöver.

Vad var det senaste du såg på tv?
Bröderna Lejonhjärta, fy på Jossi, förrädaren!

Utan att se efter, gissa vad klockan är:
21.34 (21.27)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik, tvättmaskinen, någon som hostar, en inre röst som säger åt mig att jag borde köpa en ny kamera, så jag borde väl lyssna till den smarta människan.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För någon timme sedan, hjälpte mamma hålla i ett snöre som hon vevade runt hallonbuskarna.

Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bilder från Bali.

Vad har du på dig?
Sängkläder.

Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Sedan mamma kittlade mig under foten för några dagar sedan drömmer jag mardrömmar om det, innan jag vaknade idag drömde jag att Kasper och Patricja var utklädda till något konstigt som jag inte minns, de höll fast mig och kittlade mig under fötterna.

När skrattade du senast?
På jobbet med Lisa när vi pratade om hur knäppa vi var på lågstadiet. Vi gav ett kärleksbrev till en kille vi båda gillade och avslutade med från C & L (vi umgicks konstant och det var självklart att det var vi), vi tänkte att han inte skulle förstå att det var från oss, fanns ju en till som började på C på frita, sedan kom han fram till Lisa och sa ”Jag har läst det”, Lisa: ”JAG HAR INTE SKRIVIT DET!!!!”, haha. Sedan snodde vi även en stege som vi höll gömd i skogen och besökte då och då.


Har du sett något konstigt på sistone?
En tjej som hade hår som gick ner till knävecken. Konstigt!

Vilken var den senaste film du såg?
Love and other drugs, tänkte se Eat pray and love härnäst.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
1000 trisslotter. Jag vinner nämligen aldrig.

Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag vinkar alltid samtidigt som jag säger hej, kan inte börja äta på godis/chips o.s.v. innan jag hört den första repliken när jag ser på film.

Tycker du om att dansa?
Ja, och jag önskar att jag var bra på det.

George Bush?
…är en alien, i alla fall i ett nyhetsprogram som jag och några gjorde i högstadiet.

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Det vill jag gärna göra!

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Hugg in Cathrine, här tar ostbågarna aldrig slut.


Har du spytt offentligt?
Jag har blött näsblod offentligt.

Nämn något som gjorde dig glad igår.
Min syster var hemma.

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Vaknade av ösregnet, somnade om.

Vad var det senaste du åt?
En chokladboll.

Vad var det senaste du köpte?
Godis i fredag hos Ica-Karin.

Vad ser du om du tittar till höger?
Ut genom mitt fönster, en väg och bilar som står parkerade.

Morgon eller nattmänniska?
Båda två, är en nattuggla som lägger mig sent men som hatar att förlora tid på dagen och vaknar helst tidigt.


Kommentarer
Postat av: Lisac

hihi du är lite rolig du catti=)

2011-05-30 @ 08:43:20
Postat av: Matilda

Tack så hemskt mycket Catti! Hoppas du mår bra :)

2011-05-30 @ 12:20:27
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0