På vift med Lisa

I lördags träffade jag Lisa och vi hade planerat en grillkväll som istället fick bli en picknick. Så efter jag slutat jobbet köpte vi rostbiff, potatissallad, bröd, vindruvor, naturgodis samt hade med lite gurka och paprika med dipp. Vi tog röda och gröna faran och cyklade längst kanalen till vi fann en mysig gräsplätt där det lika gärna kunde ha vandrat kossor och getter, vi fick nöja oss med mygg och småflugor.

Självklart kommer säkerheten först och vi spänner fast våra resenärer.

Jag var väldigt nöjd med bestick i alla färger, dock tyckte jag att det var lite mobbning från Lisas sida mot dessa eftersom hon kritiserade dess form och kallade de för olämpliga saker.

Det var lite svårt att sitta ner och äta, men vi löste det fint.

Väldigt mysigt var det, men så fort solen gick ner behövdes filtarna. Vi fick även lite extra company av Erik med en mugg i högsta hugg. När klockan var natten och stjärnorna tittade fram tog vi våra hojjar och åkte hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0