En snöig/regnig/haglig dag i maj

Då var det nyttiga livet igång, gymkort är fixat och jag, Bea och Lisa har kört hårt både idag och igår. Har även gått lite på stan och spanat in utbudet här i Norrköping sedan jag åkte och kan konstantera att de har gjort om en del och att jag är en virrig människa som inte har lärt mig hur man kommer till allt än, lokalsinnet är inte på topp. En och annan födelsedagspresent har även införskaffats till en viss tjej som kan allt om alla korvar (korv-bea) som fyller 20 år. Vuxen ålder som jag. Det ska firas imorgon bitti! Idag har jag träffat finaste Amanda och Neliah. Neliah hade blivit mycket större, inte riktigt så stor att hon passade i t-shirten som blev en klänning, men hon hade lärt sig att klatscha! Jag var stolt. Nästa mål är att lära sig mitt namn! Och Amanda var vackrare än någonsin med bebismagen. Snart har jag en till lekkompis. Dagen avslutade vi på candyland, och jag som ska vara nyttig köpte endast en marabou sensation, ganska bra gjort med tanke på hur mycket godsaker som fanns där! Amanda fick äntligen sin slush som hon suktats efter hela dagen. Kvällen har jag tillbringat framför Desperate housewives, tills det hackade sönder, hoppat hopprep i vardagsrummet med Kasper, sett barnfilm och börjat framkalla asienbilder. Nu ska jag gå och lägga mig hos Kasper i mammas säng som vi tagit över eftersom hon jobbar natt. Nattens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0