Nu tar vi semester från backpackandet!




Nu har vi semester i semestern! Vi är på Koh Lipe och har bokat en bungalow på stranden för hela veckan ut. Koh Lipe är en lugnare ö med mindre rörelse och det är gångavstånd till allt. På bara några minuter kan vi ta oss från Sunrise beach till Sunset beach. Vi kan äntligen sova en hel natt, utan ljud och musik från alla olika håll. På vårt förra guest house gillade de att festa precis utanför vårt rum och eftersom väggarna inte var ljudisolerade alls kändes det som att de var i vårt rum och skrek.

Dock har jag lyckats bli sjuk, 39 graders feber i 39 grader är ingen hit kan jag säga! Forhoppingsvis är jag frisk imorgon efter att ha legat inne pa rummet i 2 dagar och lärt mig vart varenda spricka i taket är.

Puss och kärlek!


Kommentarer
Postat av: anne

Krya på dig!

2011-03-04 @ 15:53:27
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0