Koh lipe

Nu har vi varit på Koh Lipe i en hel vecka och vi har det underbart. Det är väldigt varmt och man upptäcker att man verkligen svettas överallt, exempelvis över läppen, skumma bananer. Börjar bli rejält uppvilade av vår semester, dagarna går mest på rutin nu. Jag har svårt att somna och ligger vaken om nätterna, de andra vaknar tidigt, jag vaknar senare, vi äter frukost, jag försvinner i en annan värld och läser, svalkar mig med ett bad, lunch, yatzy, läser lite till, badar, tar en dusch, ”stan”, kvällsmat och därefter kanske det händer något spontant ibland, haha. Idag har vi varit borta en tredjedel av resan, det har gått riktigt snabbt och på lördag lämnar vi Thailand för Malaysia. Min födelsedag tillbringar vi alltså här! Alla här tror att jag kommer fran thailand och ingen vill tro på att jag är halvindisk haha. Så jag ska nog låtsas vara thailandsk så kanske min prutning går bättre.


Vårt hem

Kommentarer
Postat av: Anne

Det ser så härligt ut, på den stranden kanske tom jag skulle bada!



Sköt om dig! :)

2011-03-08 @ 17:06:25
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Moa

ååååh vad jag saknar dig min caticat. Och du tillbringar födelsedagen på koh lipe, det gjorde ju jag med! KOM HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!!!!! <3

2011-03-11 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0