Glad midsommar

Goddag, godmiddag, godkväll. Stressig dag men nu har jag och Kasper tagit en paus och läser lite böcker.  Igår var jag, Lisa och Felix och storhandlade inför midsommar, lunch, middag och frukost för 25 personer. Vi lyckades fylla två vagnar och lite till och det tog oss bara 3 h. Ikväll åker vi ut och förbereder inför den stora dagen, jag tror det kommer att bli riktigt lyckat, en idyllisk midsommar. Idag har jag packat för fullt och handlat lite mer, alltid är det nåt man glömt, sedan har jag även i all hast lyckats trycka i mig en glass på smultronstället samt fått ytterligare ett extra jobb. Det ska bli kul. Nu ska jag snart gå och plocka lite blommor som man kan göra en krans av imorgon och göra mig klar för avfärd. Glad midsommar allihopa!

 


Kommentarer
Postat av: Charlotte Andersson

Hej hej vad intressant dina poster verkar! kommer med all säkerhet läsa på din blogg igen. (: Hoppas du har en bra dag =)

2011-06-27 @ 11:39:58
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0