En klick sommar

Lyckad dejt med en väldigt snygg tjej. Förrätt på Mcdonlads, älskade kladdkakemcflurry, och en härlig planka för att sedan avsluta med godis, popcorn och "Kronjuvelerna". Jag gillade den!

Moa och jag fick tonfiskmacka-begär. Jag blev väldigt nöjd med min, moas är den som ligger bakom och ser ut som en enda röra.

Häng med söt-doris.

...och Moa. Varför inte även cykla till mem bara för att göra något vettigt, varför inte även då ramla ner i ett dike med cykeln. Det gick illa, nästan så det bildades folksamling runtomkring och alla lät som att det skett en bilkrock. Men allt gick OK, Cathrine mår bra, cykeln mår bra. Annars kan man ju alltid hänga på polishuset i 1 h, utan giltig legitimation så man ändå inte kan skaffa pass, bra där moa, tur för dig att de hade ritblock. Eller så kan man bli överlycklig för att man får en blåbärspaj när man beställer en äppelpaj på donken, och tror att man ska få två, men sedan tar de och slänger blåbärspajen, ett litet hugg i hjärtat. Eller också kan man komma in i mitt rum 2 på natten när jag somnat och skrämma livet ur mig. Vad vore världen utan moset?

Har en ny hobby btw. Inlines. Jag är kung, fast Kasper är väl helt okej han med. När han inte snålåker på mig, håller fast i byxorna medan jag kämpar på. Igår körde vi lite i rampen med, riktigt coola var vi.


Kommentarer
Postat av: anne

Härliga bilder!!!



Härlig katt, härlig benföring på kungen av inlines! :)

2011-07-14 @ 11:49:01
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0