Wake up happy

Godmorgon, godmiddag och godkväll kan vi ju glömma för de har inte alls varit goda. Är det inte typiskt att man på sin lediga dag som man sett fram emot inte bara vaknar till regn utan också sjuk. Har knappt kunnat röra mig ur sängen och sovit bort hela dagen. Vid lunch tyckte jag att det kändes lite bättre så då åkte jag, mamma, Patricja och Michael som planerat till stegeborg och åt. Ikväll skulle vi gått på bio, men blir film i soffan istället vilket är skönt det med. Väntar på att Michael ska sluta jobbet så att han kan gå och köpa mig nått gott.

Kommentarer
Postat av: m

hoppas du får dig nått gott, sånt är viktigt i den helande processen!

2011-07-21 @ 22:58:58
Postat av: anne

Akta dig för för mycket gott....Min gallblåsa hälsar att det kan bli för mycket sånt...! ;)

2011-07-22 @ 10:59:36
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0