Mer ris än blåbär

Hej, jag heter Skogsmulle och jag känner mig väldigt bitter. Ja, vill man bli riktigt deprimerad då ska man plocka blåbär. Jag säger det till mamma varje år, hon får ett "plocka-blåbär-med-catti"-tillfälle för mycket mer klarar jag inte. Där plockar man, får lagom många myggbett för att sedan komma hem och putsa varenda litet blåbär.

Mamma: Om du hjälper mig rensa blåbären så kan vi se på film sen?

Tack mamma, för att du belönar mig med att se på en av filmerna jag hyrt idag om jag rensar blåbär, riktigt snällt. Blev lite osams nu dock, mamma tyckte jag lagt i för korta papperslängder där blåbären skulle torka och ville gärna säga det sisådär 100 gånger så då  fick mamma putsa själv. Väldigt komplicerad process det här. Som sagt, hyrde lite filmer idag, på biblioteket. Värsta kapet var det, 10 kr/film i en vecka och det fanns ganska många bra, en del nya till och med. Lite film och lite blåbär blir det nu.

Hej flörtig kille bakom mamma.


Kommentarer
Postat av: anne

Myggbett och pappersremsor till torkning?



Njaa....



Jag tror jag fortsätter köpa våra bär. ;)

2011-07-27 @ 23:57:48
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: amanda

haha vilken sexbomb till kille ;) är det först till kvarn som gäller?

2011-07-28 @ 09:30:31
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0