Läxa: spring inte mer

Ajajaj vad det gör ont. En gammal tant, jag? Ja, ni kommer inte märka någon skillnad, ser ut som jag bajsat på mig när jag går och detta gäller främst i trappor. Vad beror detta på då? Jo. Ibland får man för sig konstiga saker, och i förrigår fick jag för mig att springa, långt, trots det att jag inte tränat på ca 2 månader. 1,5 mil senare + en natt senare = tant som faller ihop när hon ska resa sig ur sängen.

Annars? Jag har jobbat som en tok senaste tiden, men nu börjar jag se slutet på tunneln. Då ska jag passa på att åka till Turkiet med min familj (om vi får våra pass, smartheads som vi är inser vi efter att vi köpt biljetter att vi har ogiltiga pass eftersom de måste vara giltiga 6 månader efter utresa, så igår hängde vi på låset på polisstationen och nu kan vi bara vänta snällt), roadtrip till västkusten, kräftskiva och sedan är jag öppen för förslag? Lovely.


Kommentarer
Postat av: anne

Du ser... åldern tar ut sin rätt... ;)



Sv. Jag äter ALL choklad med lakrits och salmiak, det kan inte bli för mycket! Du får gärna fortsätta langa godisprov av det slaget till mig i fortsättningen också.



Ni får säkert passen i tid, det brukar gå fort (ja, förutsatt att ni inte åker de närmaste dagarna förstås!).

2011-07-21 @ 18:51:20
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0