Äntligen hemma

Har haft den bästa dagen på länge. Tjugo över nio vaknade jag och insåg att Moas föräldrar skulle komma och hämtar mig inom tio minuter, så det var bara att slänga på sig kläder och frukost för att sedan sätta sig i deras bil och åka mot Arlanda för att hämta hem Moset och Maria. Eftersom Moa inte berättat vart de hade mellanladdat så körde vi uteslutningsmetoden och gick till den terminal vi tyckte verkade troligast. Som tur var hade vi rätt och det var så kul att få träffa dem båda och höra om deras resa som verkar ha varit väldigt lyckad, nu längtar jag bara mer tills jag kommer iväg. Jag fick jäääättefina presenter av Moa, blev alldeles tårögd. Förutom att ha pratat ikapp har vi även tagit en liten natt-roadtrip samt varit i sporthallen på nattfotbollen och hälsat på Moas kompisar. Nu är jag hemma och äter det mesta som jag hittar här hemma. Mat är ju godast på natten, faktiskt. Imorgon bitti ska vi shoppa till thailand, reseapotek och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0