Lovely

De senaste dagarna har jag tillbringat med Matthias och det har varit roligt. Vi har varit i sthlm och vandrat, sett Kissie, ja hon var lika ful i verkligheten, men också ätit en jättegod middag på East med Anne, Helen och Micke. Vi har bakat en morotskaka och även lyckats äta upp den. Vi har sett en jättebra film men också den sämsta filmen jag sett. Igår bakade vi pizzabullar och mums vad gott det var, självklart åt jag fler än Matthias.

Idag är det exakt 3 veckor kvar till jag åker mot värmen. Tiden går så snabbt att jag nästan måste planera varje dag för att inte glömma bort något. Idag har jag suttit och sökt på symtom på alla möjliga sjukdomar som man kan få så jag vet vad som väntar ifall jag smittas av nåt. Logiskt sätt så är det inte så troligt eftersom jag har världens starkaste immunförsvar och aldrig blir sjuk. Min senaste vistelse i Norge tillbringade jag kvällarna med Jennie som hade influensa och 40 graders feber, vi hade bara 25 kvadrat att röra oss på men trots det så lyckades jag hålla mig frisk! Imorgon blir det nog badhuset med Kasper samt lite skridskoåkning!

Föresten så känns det som jag har växt, men det kanske bara är inbillning?:O


Kommentarer
Postat av: anne

På längden? ;)

2011-01-24 @ 20:01:12
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0