Comeback

Mina uppdateringar har varit usla den senaste tiden som egentligen är den tid som jag borde haft mest att skriva om. Men nu har jag tänkt att bättra på mig, för min egen skull, för jag vet hur mycket jag älskar att se tillbaka i bloggen på det jag gjort så bäst att se till att jag har något kul att se tillbaka på då. I söndags kom jag hem från Oslo, och då åkte jag raka vägen hem till Lisa. Kebab, godis, ansiktsmask, film och prat hela natten blev det, och morgonen efter tog vi bilen till stallet och red. Min andra gång uppe på en häst vad jag kan minnas och gissa vad, jag GALOPPERADE!! Har nog aldrig varit så stolt över mig själv. Egentligen gjorde jag inte mycket, jag satt på Gilo och lät honom göra jobbet, studsade mest och idag har jag ont i rumpan.


Kommentarer
Postat av: anne

Jaa...är det inte just så man gör när man åker häst...? ;)

2011-01-12 @ 07:34:44
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Lisa

mer inlägg låter bra hur ska jag annars ha kollpå dig när jag åker? och du är en naturbegåvning på att rida, jag är så stolt över dig! ses sen saknar dig redan. PUSS

2011-01-12 @ 15:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0