Biff alá catti

Idag åkte jag och mamma in till stan för att kolla på något så roligt som externa hårddiskar, kändes som det behövdes eftersom man aldrig vet när ens dator kan svika en, och jag vet ju att jag och tekniska saker sällan går hand i hand. Så det ska jag pyssla med. Inte nog med det, jag ska även bli lite biffig till asienresan hade jag tänkt såhär mindre än en månad kvar, haha, lycka till på den. Men ja, jag köpte en sån där cd som alla tanter köpte förr som inte orkade röra sig ur huset och istället tränade framför tvn, en boxaerobicscd. Hon på omslaget såg biffig ut så det satsade jag på, mamma tyckte mest jag var lite knäpp, haha, men har aldrig provat denna "träningsform" tidigare.
 


Sedan åkte jag hem till Amanda och umgicks med henne och Neliah hela dagen, blev mest prat och lek, men även lite fikapauser och bakning. Nu planerar vi för en spakväll!

Söta Neliah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0