Back in Oslo

I söndags satt jag på bussen på väg mot Oslo igen, ska dock bara vara här i en vecka, åker hem på söndag och då kommer jag bara att vara hemma innan Asien-resan. Ville säga hej då till mina oslobrudar en sista gång samt en veckas jobb blir det med. Det visade sig dock att Sofia behövde åka hem med en gång eftersom hon kommit in på en utbildning, och Jennie ligger hemma och är sjuk. Idag innan jobbet, klockan sex på morgonen hjäpte jag Sofia med flytten, en fet väska och fyra stora påsar, givetvist går handtagen av på alla påsarna, ni kan ju föreställa er hur vi såg ut. Dessutom fungerade inte hjulen på rullväskan och det hade snöat massor under natten. Jobbet gick bra, och nu är jag hemma. Jennie sover och jag känner mig lite rastlös. En film får det bli. Puss!


Kommentarer
Postat av: anne

Köper du med några bollar hem? Eller hette det bullar? Jag fick ju inte smaka! :)

2011-01-04 @ 20:40:25
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: sofia

föööörlåt att jag drog så tidigt. men jag saknar dig! det första du ska göra när du kommer över gränsen till sweden är att ringa mig, då hade jag blivit glad

2011-01-08 @ 01:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0