18 dagar

Har varit en duktig tjej denna vecka. I måndags simmade jag, mamma och Kasper. Jag simmade 1 km och sedan blev det mest lek. Är riktigt imponerad av hur duktig Kasper är på att simma, inte ens armkuddar behövs länge. När blev lilla Kapi stor? På tisdagen var jag ute och sprang i en timme och sedan dess har jag inte rört mycket på min kropp. Veckan började bra i alla fall! Jag och Matthias gjorde en supergod räk- och broccolipaj i tisdags med en god sallad till (det är sant, jag fick honom att äta sallad), såg också världens sämsta film, the box och åt fruktsallad, ja jag försöker ju att skära ner på onyttigheterna från att äta det varje dag till 2 gånger i veckan. Attans, kommer nog inte klara det för jag har redan ätit upp de gångerna i så fall. Gårdagen tillbringade jag hos min syster, vi bakade kärleksmums och umgicks mest eftersom vi inte hunnit träffas så mycket sedan jag kom  hem. Idag var jag och Bea på Jannes bageri och fikade, satt där länge och pratade om vår resa som närmar sig nu. Idag tog jag fram PATRICJAS backpackningsryggsäck (som jag får låna) och det var då pirret kom, åh vad jag är pirrrrrig! Ska in till stan och handla lite smått och gott till resan bara för det! Måste ta en paus från datorn, har suttit och skrivit CV och personligt brev nu ett tag, och just nu har jag ingen inspiration.



Kommentarer
Postat av: patricja

vaddå DIN väska? Det är faktiskt MIN backpackingrygga. Hittade du den alltså? Eller ska du ha den gröna väskan?



Ses nästa helg. Då blir det mys babe(!)

2011-01-27 @ 17:35:44
URL: http://patriicja.blogg.se/
Postat av: anne

Äter han räk- och broccolipaj!?!?!?!?

2011-01-27 @ 19:15:23
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0