Life is short, eat cheesecake

Inte en lugn stund har jag haft de senaste dagarna, hela tiden kommer jag på nya saker jag måste göra. Jag går igenom min packlista och packning varannan timme och jag har ett ständigt pirr i magen. Matthias kom hit igår och han har lyckats hålla mig lite lugnare, trots det att jag mest hela tiden bara tänker på min packning. Trodde jag packat för mycket, tills Patricja tyckte jag hade för lite istället, men istället för att få panik litade jag på det jag trodde jag behövde. Idag har jag haft min fejk-födelsedag, vi åt tacopaj tills vi alla såg gravida ut. Sedan chokladkaka och jag hade även gjort en cheesecake, den nedan. Visste dock inte att den skulle vara i ugnen i 2 h så den blev inte klar förns vid 23-tiden och då var ingen sugen längre, förutom jag! Nu är jag klar med allt, tror jag... kommer nog inte bli att jag sover en blund inatt. Nästa gång vi hörs är jag förhoppningsvis på andra sidan jordklotet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0