Sleepover at Patricja

Heldag med Kasper igår och självkart innebar det att jag var tvungen att stiga upp vid 7 på morgonen, vilket är jääättetidigt för mig, lediga jag som inte går upp före 10 om jag inte måste. Barnprogram och frukost för att sedan bege oss till Busfabriken. Hjälp. Min lillebror är galen. Springer runt där bland dessa jätteklätterställningar och räknar med att jag ska hänga med i hans tempo. Svettet rann minsann, haha. På eftermiddagen åkte vi till Patricja för att ha en sova-över-kväll hemma hos henne. Vi spelade spel, såg film och så blev det lite bad och stänk. Vi får inte glömma fyrarättersmiddagen: Chips med dipp till förrätt, pizzabullar till varmrätt, våfflor till efterrätt och chips och godis till efterefterrätt. Sedan somnade vi mätta och tidigt.

Bilder kmr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0