Six days left

Sex dagar kvar till avresa. Det är inte ens en vecka. Nyss var det ju månader kvar. Jag är redan i full gång och packar, har en lång att-göra-lista som jag bockar av lite i taget varje dag. Bäst att vara i god tid, då glömmer man inte något viktigt lika lätt. Förutom att ha packat samt gjort lite ärenden (ojoj, vuxnpoäng nästan), så har jag också storstädat mitt rum, och småstädat i huset, ja, lite duktig måste man ju också vara när man bara är ledig hemma. Snart ska jag och Bea ta bussen in till Norrköping och möta Lovisa, då ska vi ha vår packningsrunda. Vi börjar hos Lovisa, sedan hem till Bea och mig. Tror ni vi kommer glömma nåt om vi kontrollerar allas packningar? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0