Catch me if you can

Många ärenden idag och lite lek. Första stoppet blev på Media markt på jakt efter en ny dator till Moa. Hur kommer det sig att de frågar om man behöver hjälp när man inte behöver det och när man väl behöver hjälp så finns det ingen som har tid? Som tur är kan man roa sig med annat där med. Sedan mot stan och köpa packpåsar och en magväska till mig och därefter Willys för att köpa på tok för mycket mat som Moa ska ha med sig till Norge. Jag bar två tunga kassar i varsin hand från bilen mot Moas hus, gick snabbt på grund av kylan och de tunga kassarna = stort misstag. Inte visste jag att under snön gömde sig en fruktansvärd isbana och jag ramlar baklänges omkull och all lyckas landa på min armbåge som nu har en väldigt stor bula och gör väldigt ont. Sedan har vi bytt musik med varandra och besökt Lisa B, där såg vi på "Tangled", en smågullig film faktiskt. Självklart lyckades jag halka och ramla på rygg IGEN när jag klev ur bilen. Seriöst, det är livsfarligt där ute, tror jag håller mig inomhus nu! Nu har jag ätit upp en påse popcorn och fixar med musiken. Imorn upp tidigt och lämna Moset till tågstationen!

Isbana nr 1, här har jag soppat fram isen så Moa inte skulle missa den gömda isen som jag.

..och så gömd isfläck nummer 2, dock ser man mest avtrycket av min snygga landning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0