A little city, a little cafe

Idag har jag promenerat med Moa och Maria, vi kom fram till att Söderköping är litet, faktiskt. På 15 minuter har man i princip hunnit gå runt hela staden, inte mycket att skryta med. Eller också kanske det beror på att vi är så himla snabba? Därefter mötte jag upp Bea, och vi gick till "Lilla cafét", allt är nämligen litet i Söderköping. Eller är vi bara stora? Åt salladen nedan, riktigt god, riktigt mycket, det på bilden var nämligen det jag inte orkade äta upp, men framför allt riktigt fin tallrik, haha! Himla mysigt är det. Ikväll ska jag och Michael ge oss på ett spinningpass, känns duktigt. Tycker att jag borde klara det nu för min kondition har faktiskt förbättrats, har varit ute och sprungit ca 3 ggr i veckan sedan jag kom hem från Norge, och igår sprang jag i över en timme i regnet, snabbt men inte ett dugg trött blev jag. High five på mig själv!


Kommentarer
Postat av: anne

Fint ställe! :)

2011-02-08 @ 19:41:55
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0