I köket hör jag hemma?

Lagom sjuk dag igår! Den började med att jag såg ett program som fick mig att vilja spy, en underbar kärlekshistoria skulle det tydligen vara, fast allt jag såg var otrohet, själviskhet och två helt puckade människor. Förstår inte varför de går ut i tv, känns respektlöst och pinsamt faktiskt. Man kan väl säga att dagen fortsatte i ett liknande spår.
Idag blir en mycket bättre dag! För det första tog jag en lång sovmorgon! Åt en lång frukost och tog mig en löpartur! Känns som att jag skulle kunna springa ett marathon.. nästan! Nu tänkte jag slå upp mina böcker, och sedan är det bara att förbereda sig inför kvällen. Lusseballen ikväll, och jag ska jobba. Fick köks-passet, så jag ska steka hamburgare från 19.30 till 03.00 haha, hoppas de nöjer sig med brända hamburgare! Kommer i alla fall vara i köket med ett väldigt skönt gäng så det kommer nog bli superkul! Och nästa vecka tackas vi arbetande människor med en storslagen tackfest! Ne ni, dags och slita sig från datorn, fullspäckat schema! Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0