What to dooooo?

Jullov it is. Idag har jag en sån där dag då det kryper i hela kroppen, har absolut ingenting att göra men vill inte sitta still. Vad gör man då? Träna orkar jag inte. Hade ju tänkt köra på ordentligt under jullovet eftersom jag inte hinner annars, men det var visst inte så kul som jag trott. Har fått en hög av filmer av Oscar men de känns alldeles för djupa just nu, vill hellre se en komedi. Och Moa har åkt till Asien, och Lovisa till Mexiko, och Lisa till Gotland, de jävlarna, lämnar mig ensam i blåsten. Igår fick jag för mig att jag kunde sy, förberedde mig med att kolla på project runway, sedan satt jag där med saxen i handen och tyg i den andra och visste inte vad jag skulle göra med det. Ett köpt mönster kanske hade varit bra ändå, jag slängde in allt i garderoben igen, får se om de kommer ut såsmåningom. Plugga kanske man kan göra? Ne, vem försöker jag lura, efter nyår får det bli. Jag nästan räknar ner tills jag får laga kvällsmat, då kan man inte ha särskilt kul!
Gammal bild på mig och bebis-Kasper.

Kommentarer
Postat av: anne

Jaaa du.



Nog behöver man mönster allt. Ja, om man inte gått skräddarutbildning. Men jag undrar om inte även skräddare använder sig av mönster, tyget ligger ju inte stilla medan man klipper i det...



Fin bild på er! :)

2011-12-29 @ 18:44:27
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0