Julbord m klassen

Igår hade vi julbord(julkalas) med klassen, det var riktigt riktigt kul! Några i klassen hade gjort maten, och pimpat hela rummet så det skrek jul om det! Och gott var det också! Efter maten hade vi ett späckat schema fullt av lekar, hela havet stormat, jag åkte först så fick hjälpa till med musiken, hade gjort en fin jullista, jag och julmusik är soulmates kan man säga. Sedan körde vi blink-leken! När man sitter i en ring och har en person bakom sig och den som har en tom stol ska försöka flörta till sig en person medan personerna bakom stolarna ska försöka hålla kvar personen framför. Vi får inte glömma julklappsleken, för en gång skull blev jag inte tomhänt, fick en fin marabouchokladkaka som jag avnjuter nu, så nöjd! Sedan efterrätt, bästa julbaket! Himla gott, åt en tallrik full av smarrigheter! Och sedan fortsatte lekarna natten lång!
Det blev lite fel eller, Pernilla? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0