Hard work work

Igår var Lusseballen som ekonomernas fadderi ordnade, så självklart ställde vi ekonomer upp med att jobba där. Jag, Erla, Mikaela och Amelie stod i köket från 21.30 till 03.00 och stekte hamburgare! Kan ju säga att vi blev riktiga proffs på det, bästa teamwork! Att gå runt och lukta flott är ju ganska flott det med! Lyckades få i mig 2 hamburgare, x antal pepparkakor, lite godis och en banan, så jag höll mig mätt och belåten hela natten. Sedan var det bara att städa, städa, städa. Klockan 07.08 blev vi klara. Då var man lagom trött och hade lagom ont i fötterna. Jag tänkte att jag lika gärna kunde åka hem då eftersom tågen faktiskt börjat gå. Självklart går det ingen buss klockan 8 till sörping så jag får vänta i en h. Somnar sittandes i väntsalen i Norrköping med mössan nerdragen över ögonen! Haha, måste ha varit en rolig syn. Ikväll ska jag och mamma äta en god gulashsoppa, och sedan kommer Moa och då ska vi ha vår film-tradition! Marathon av sorgliga filmer, ton med godsaker och två gråtande tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0