Sommarnatt

Igår blev vi bjudna av ÄM hem till henne i Kimstad för grill och mys. Älskar såna här kvällar, mat, vänner och skratt så man får kramp i magen. Lyssna på gamla inspelningar på när Amanda tjuvringer, vi har en skådespelarstjärna framför oss mina vänner, som kan trolla med potatismjöl. Eller också kan man skratta med fast man inte alls förstår skämten och inse att det är det roliga tillslut. Den här gången stannade jag i alla fall kvällen ut, tills jag shotgunnade men fick sitta bak ändå. (Vi mindes att för några år sedan hade jag gått hem tidigare från en myskväll för att jag skulle åka hem och spela The Sims, jag var helt besatt då, haha).

Group-photo. Fejk-smiles. Vi är inte så glada egentligen.


...och lite efterrätt på det. Blåbärspaj, med bara några timmar färska och handplockade blåbär. Det gjorde smaken lite bättre måste jag säga. Jag ger nog ÄM en 9 för kvällen. God mat, trevligt sällskap, god efterrätt. Varför du tappade sista poänget vet du mycket väl, KATARINA!! ;)


Kommentarer
Postat av: ÄM

HAHA! men du Bossé, jag är ledsen över den förlorade sista poängen, lovar att samla upp den i framtiden! tack för grymt härligt sällskap! du är en rolig prick! <3

2011-08-04 @ 10:33:34
URL: http://amandaisraelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0